Известие

Collapse
No announcement yet.

свещи за подгряване на антифриз при жтд моторите

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от ivomanev Покажи съобщение
    Стрелката ми седи нормално точно на 70* но в определени моменти когато натоваря колата стига 90* и тогава се включват перките, така че това изключва проблема да е в уреда и най-вероятно е термостат! Трябва да го оправя, защото предполагам че това влияе и на разхода! Въпреки че и него не мога да го хвана точно! Винаги зареждам на една и съща бензиностанция и пълня резервоара до гърлото и гледам да зареждам на около 200км. Веднъж ми дава 8 друг път 6 градско, а аз обикновено все бързам за някъде и не жаля колата!
    Неслучайно ти написах горното. Как я виждаш тази температура от 70*С? Чертата преди 90* е 80*. Но и в такъв случай не е нормално да седи на нея, а да е малко по-високо. Говорим за извънградско. На градско аз се считам късметлия ако отлепя от 50 в сегашния студ - сутрин карам около 6 км и то е предимно спускане. Не погледнах къде живееш, но разхода за градско е перфектен. С повече ръчкане трябва доста по-бързо да загрява.

    п.п. Това за перките го пропуснах. Не съм съвсем сигурен, но първа скорост се пуска след 95, а не на 90.
    Last edited by tonov; d.m.y г., 19:22.
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
    ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

    Comment


    • Стрелката ми стои точно посредата м/у 50* и 90*
      Това не са ли 70*?
      Alfa Romeo 156 - 1.9 JTD 100 и не знам си там колко коня

      Comment


      • Пичове, в крайна сметка решен ли е проблема с трудното загряване на 2.4 при новият мотор 20V или си е все така- каране на студено
        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

        Comment


        • Моята си загрява адски бавно....7-8км на каране поне, а на място чакай да загрее....
          156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

          OEM & Ventura Garage
          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

          Comment


          • Първоначално публикувано от ivomanev Покажи съобщение
            Стрелката ми стои точно посредата м/у 50* и 90*
            Това не са ли 70*?
            Не, това са 80*С.
            Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
            ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

            Comment


            • Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
              Не, това са 80*С.
              Ето научих нещо ново
              Но в крайна сметка това не е нормалната работна температура и явно имам проблем в термостата, въпреки че понякога вдига стрелката до 90* но не повече, но тогава си се включват перките!
              Като се позатопли ще прежаля стотина и кусур лева и ще го сменям
              Благодаря за мненията
              Alfa Romeo 156 - 1.9 JTD 100 и не знам си там колко коня

              Comment


              • Първоначално публикувано от ivomanev Покажи съобщение
                Ето научих нещо ново
                Но в крайна сметка явно имам проблем в термостата, въпреки че понякога вдига стрелката до 90* и не повече, но тогава си се включват перките!
                Като се позатопли ще прежаля стотина и кусур лева и ще го сменям
                Благодаря за мненията
                В такъв случай по-скоро имаш проблем с датчика за уреда, или със самия уред за отчитане на температурата. Перките се включват при около 95 градуса, а това на уреда е някъде по средата между 90 и чертичката след нея.
                166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                Comment


                • Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
                  В такъв случай по-скоро имаш проблем с датчика за уреда, или със самия уред за отчитане на температурата. Перките се включват при около 95 градуса, а това на уреда е някъде по средата между 90 и чертичката след нея.
                  Подкрепям
                  EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                  EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                  NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от ivomanev Покажи съобщение
                    Стрелката ми стои точно посредата м/у 50* и 90*
                    Това не са ли 70*?
                    да 80 е а след 90 не е 110 а 100
                    156 2.4JTD 136+ PS

                    Comment


                    • Не е 80 градуса, а си е 70 градуса.


                      Първата чертичка си е 50, втората е 70, третата е 90, четвъртата е 110 и последната е 130.

                      Но е всеизвестен факт, че уреда на 156-ците много често не показва коректно. За това се забождаш с една термодвойка в антифриза и гледаш реално какви са показанията.
                      Също много по-реално е да гледаш температурата в ЕКУ-то на двигателя и да сравниш с показанието на стрелката, за да видиш с колко те лъже.
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
                        В такъв случай по-скоро имаш проблем с датчика за уреда, или със самия уред за отчитане на температурата. Перките се включват при около 95 градуса, а това на уреда е някъде по средата между 90 и чертичката след нея.
                        +1
                        Наскоро тествах с ФЕС какво точно се случва с температурата на антифриза, защото се чудих защо загрява толкова бавно тази кола. Бях проверил вече термостата по елементарния начин с пипането на маркучите и установих, че работи правилно. Оказа се, че датчика за уреда ме лъже доста... Колата си загрява абсолютно нормално (доста бързо, но това го установих след теста с ФЕС). Когато стрелката ми още не беше отлепила, феса вече показваше 50. Когато стрелката отиде на 50, ФЕС-а беше вече на 75 и си духаше сериозно топло. Малко след това феса наближи 100-те и се включи перката, а уреда показваше някъде към 80-те... Затова колеги, не сменяйте термостати на поразия, преди да сте сигурни 100% дали е в тях проблема.


                        Колега BО, толкова много е изписано във форума за тези чертички...не се подвеждай по това, че разстоянието между 50 и | е колкото между | и 90..... Стрелката отива доста по бързо от | до 90....тоест там е 80 градуса, а не 70.
                        Last edited by danniel; d.m.y г., 15:43.
                        156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

                        Comment


                        • Не се подвеждам аз.
                          Официалната техническа литература и реалността това показва. Не ме интересуват никакви разстояния.
                          A20DTH ЖТД ама не баш
                          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
                            В такъв случай по-скоро имаш проблем с датчика за уреда, или със самия уред за отчитане на температурата. Перките се включват при около 95 градуса, а това на уреда е някъде по средата между 90 и чертичката след нея.
                            В действителност като се замисля, перките действително ми включват когато стрелката подмине 90*, но пък рядко ги достига - при нормално каране стрелката заковава на втората чертичка и не мърда, и пусна ли я по инерция температурата спада! Не се самонавивам, но май си е термостат!
                            Как мога да замеря температурата на антифриза?

                            ---------- Post added at 17:46 ---------- Previous post was at 17:37 ----------

                            Първоначално публикувано от danniel Покажи съобщение
                            Колата си загрява абсолютно нормално (доста бързо, но това го установих след теста с ФЕС). Когато стрелката ми още не беше отлепила, феса вече показваше 50. Когато стрелката отиде на 50, ФЕС-а беше вече на 75 и си духаше сериозно топло. Малко след това феса наближи 100-те и се включи перката, а уреда показваше някъде към 80-те
                            Каква ти е колата? Така както обясняваш ми мирише на бензинова! Моята е дизелова и мисля че няма как на място на празен ход да загрее така че да включи перките! Не знам ако всичко е изправно може би и да загрее и на място, но доколкото знам дизел на място не грее!
                            Alfa Romeo 156 - 1.9 JTD 100 и не знам си там колко коня

                            Comment


                            • Каква ти е колата? Така както обясняваш ми мирише на бензинова...
                              Да, бензинова е. Мисълта ми беше, че и аз известно време мислех, че съм за термостат, и че докато отида до работа (4км)колата не загрява, ама тц, колата си загрява нормално. Уреда ме лъже.
                              156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
                                Моята си загрява адски бавно....7-8км на каране поне, а на място чакай да загрее....
                                Last edited by DMS; d.m.y г., 15:42.

                                Comment

                                Working...
                                X